Nordunikilla tyytyväisyytesi on meille äärimmäisen tärkeää, ja olemme sitoutuneet varmistamaan, että ostokokemuksesi on sujuva ja nautinnollinen. Pyydämme sinua tutustumaan palautus- ja hyvityskäytäntöömme. Se on melko yksityiskohtainen, mutta se kertoo sinulle, mitä sovelletaan ostosten palauttamiseen tai hyvityksen saamiseen.
30 päivän palautusoikeus: Sinulla on 30 päivää aikaa tilauksesi toimituksesta pyytää palautusta, jos tavarat eivät ole viallisia. Tämän ajanjakson jälkeen emme voi hyväksyä palautuksia, joten muista tämä. Lähetä meille toinen sähköposti osoitteeseen hello@nordunik.fi, jos haluat tehdä palautuksen. Huomaa: tuotteen palauttamista ilman palautuspyyntöä ei hyväksytä, joten muista ilmoittaa meille ennen kuin lähetät mitään takaisin.
Palautuslähetys: Palautuksen toimituskulujen osalta olet yleensä vastuussa niistä, ellei meiltä ole jäänyt jotain pakkauksesta huomaamatta tai tuote on viallinen. Tiedoksi, emme kata palautuslähetystä emmekä tarjoa palautusetikettejä. Palauttaaksesi tuotteen sen tulee olla käyttämätön ja tahraton, ilman tahroja, lemmikkieläinten karvoja, outoja hajuja ja kaikkien tuoteetikettien tulee olla ehjät.
Poikkeukset palautuksesta: Joitakin tuotteita ei voida palauttaa terveys- ja turvallisuussyistä. Harkitse helposti pilaantuvia tuotteita, erikoistuotteita, henkilökohtaisen hygienian tuotteita, vaarallisia aineita ja syttyviä nesteitä tai kaasuja.
Noutamattomat tavarat: Jos tilaustasi ei jostain syystä noudeta tietyn ajan kuluessa, kuljetuspalveluntarjoajiltamme veloitetaan 7 euron maksu hallinnollisten kulujen kattamiseksi.
Hyvitysprosessi: Kun olemme vastaanottaneet palautetun tuotteen ja suorittaneet tutkimuksen, aloitamme palautusprosessin 7 päivän kuluessa.
Hyvitysmenetelmä: Jos hyvityksesi hyväksytään, se palautetaan samalle maksutavalle, jota käytit ostoksessa.
Vahinkoja ja virheitä: Jos huomaat tilauksessasi vikoja, vaurioita tai väärän tuotteen, tarkista se heti vastaanotettuasi ja lähetä meille sähköpostia osoitteeseen hello@nordunik.fi 48 tunnin kuluessa vastaanottamisesta.
Tilauksen peruutusehdot: Jos kadut tai joudut muuttamaan tilaustasi, sinulla on 24 tunnin aikaväli tilauksen tekemisestä (niin kauan kuin emme ole vielä lähettäneet sitä). Ota yhteyttä osoitteessa hello@nordunik.fi ja liitä mukaan tilausviittaus nopeaa apua varten.
Ylivoimainen este: Joskus elämä heittelee mutkia, kuten työkiistat, tulipalot, sodat, hallituksen päätökset, tavarantoimittajien haasteet ja muut arvaamattomat asiat. Näissä tapauksissa emme ole vastuussa viivästyksistä tai virheistä.
Vastuuvapauslauseke: Haluamme sinun käyttävän tuotteitamme turvallisesti ja vastuullisesti. Emme ota vastuuta suorista tai välillisistä vahingoista tai menetyksistä, jotka aiheutuvat tuotteidemme tai palveluidemme käytöstä. Noudata ohjeita ja ole varovainen käsitellessäsi niitä.
Tietojen tarkkuus: Vaikka pyrimme pitämään verkkosivustomme tiedot ajan tasalla, emme voi taata, että ne ovat aina täydellisiä. Sivustomme ja tuotteidemme käyttö on omalla vastuullasi.
Jos sinulla on kysyttävää tai tarvitset apua palautusten kanssa, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä osoitteessa hello@nordunik.fi. Autamme sinua ja varmistamme, että olet tyytyväinen tuotteisiimme ja palveluihimme.